dinsdag 1 juni 2010

Man is gesnurk beu

Het gezaag van zijn vrouw hartsgrondig beu, is een Chinese trucker vanaf een ferry de Yangtzerivier ingesprongen. Dat meldt de Chongqing Evening Post.
Getuigen zagen hoe de moegetergde Zhou uit de cabine van zijn vrachtwagen stapte. Met de handen op z’n oren schreeuwde hij dat hij het niet meer kon aanhoren. In zijn zog verscheen z’n kwetterende echtgenote.
“Ik moet er even tussenuit,” zei Zhou nog, waarop hij de Blauwe Rivier indook. Omwille van de duisternis zette de bemanning van de ferry enkele schijnwerpers in om de gepeste Chinees op te sporen. De vrijwillige drenkeling was echter nergens meer te bespeuren.
Later op de nacht vond de politie de sukkelaar evenwel op de oever van de rivier. Hij had anderhalve kilometer gezwommen om op het droge te geraken. “Ik dacht dat ik zou sterven, maar dat leek me nog beter dan het gezeur van mijn vrouw te moeten doorstaan,” zei de uitgeputte man aan de agenten.
De volgende ochtend werd het bizarre koppel herenigd in het politiebureau. De vrouw van Zhou beloofde daar plechtig dat ze zou stoppen met haar oeverloos gezaag.

BRON: stopmetsnurken